Solsken

Underbara väder! Så himla skönt ute och man får rikitga vårkänslor nu!
Tog en långpromenad med Annelie och Oliver förut, mycket skönt! Och nu har man rört på sig för idag.

Skulle ju iväg på babymassage, trodde jag men icke! Denna veckan var de ju inget skulle vara ett mellanrum nu. Och de var ju denna veckan, skit! Men men, nästa vecka är de iaf och de blir kul! Så idag får vi hitta på något annat.

Vad vet jag inte, har ingen direkt lust att städa i detta väder heller! Men de behövs kan jag säga. Men dessa dagar har jag inte haft någon lust alls, dammsuga får jag göra iaf.

Grus och kattsand överallt som vanligt. Katterna har ju en förmåga att dra med sig allt ut! Så de blir lite kattsand över allt! Kattungen mår jättebra. Sally ligger där inne och kommer ut i någon minut för att hälsa sen vill hon gå in till sin bebis igen. Så vill hon att man ska hänga med fram och kika. Hon pratar så himla mycket då när man sitter vid henne, så gosar man med henne och bebis! Stolt liten mamma hon också! :) hehe.

Nepp, nu ska jag kolla vad grabbarna vill ha för käk idag! Ingen ide jag bestämmer för då är de något inte dom vill ha eller sugna på. Så lika bra att dom får bestämma så blir de inga gnäll =P

Hörs sen!

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0