Slapp söndag!

Denna dagen har vi slappat mesta delen iaf. Och de var bra skönt och behövligt för oss 3.
Blev ju ändå full rulle fast en lugn helg på samma gång. Så vi tog igen oss och njöt av varandras sällskap idag!
Sen laga vi mat och begav oss till götene och hämta bror min. In en sväng på ica också. Där träffa vi på Cisci, hur lääänge sen som helst. Så vi stod och prata en stund, kul att se henne!

Sen på vägen hem åkte vi förbi där johan bodde förut, och då kom jag med förslaget att hämta hans sista grejer som fanns kvar där. Sagt och gjort. Fanns lite grejer kvar där, en del lämna han kvar som bara var skit. Men de var en hylla, tavla, sodastream, kaffebryggare, datastol och en ungsform till mig exakt en sådan storlek jag velat ha länge, kanon! Samt en skål.

Kanonbra och få hem en till sodastream då vi dricker en del sådant. Sen får johan en bra stol att sitta på också. Har ju haft en av utemöblerns stol och de är väl inte de skönaste efter ett tag!

Vidare på kvällen så har jag grejat lite här hemma. Flyttat in Lucas byrå i hans rum. Mycket smidigare att ha alla kläder där inne då skötbordet är där än att hålla på att springa fram och tillbaka. Nu ska bara tvättmaskinen bort i veckan sen funderar jag på att hämta johans databord också och ta upp de andra. Vill få ordning där inne, ser ut som jag vet inte vad för tillfället. Även fast bara johan är där vill jag ha de ornding och snyggt!

Så de får vi hämta i veckan eller mamma komma hit med de. Så blir de ordning på saker och ting.
Rensa ut saker här hemma, plocka i ordning i garderober behövs också. Finns att göra här hemma.
Johan var snäll och erbjöd sig att ta lucas en eftermiddag så vi fick städat och så här hemma så åker han och Lucas till götene under tiden, snälla bror!

Men detta var våran söndag. Nu återstår de att se vad denna veckan har att bjuda på. På fredag vet jag vad vi ska göra, fira Lucas som blir 3 månader! <3 Babymassage på tisdag sen får vi se.

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0