Skönt

Att denna dag har runnit iväg så fort, så man slipper man allt själv! Dagen börja lugnt, sen fick vi göra oss i ordning! Fick ÄNTLIGEN DUSCHA! Fick ju inte göra de igår bara för att fogen var tvungen att torka! :) Men nu så!
Större och bättre dusch, tackar vi för! :)

Sen begav vi oss till prällen och gick igenom dopet, blir kanonbra! :) Kika lite i köket och så med så vi vet vart allt finns. Fick nyckel. Så på lördag så beger vi oss dit och fixar allt för söndagen! :)

Sen kom Emma på besök, sjukt längesen jag träffa henne så de var mycket trevligt! :) Ska ses framöver någon dag på stan och så! :) Nu sitter jag här, Lucas sover äntligen! Vart så gnällig så man blir tokig! Ska snart upp till fotbollen och kika läget också, komma ut lite. Så går kvällen, sen ska man hem och natta Lucas! :)

Igår var de första gången vi hade premiär i spjälsängen. Eller ja, börja med att jag la honom där bara för att se hur han reagera. Hade på speldosan och så. Sen låg han och greja lite, fick tutte och nallis och STENSOMNAR! Vad händer tänkte jag?! Ne, han somnar nog bara till och vaknar igen. Icke då, han sov där hela natten, vakna en gång och ville ha tutten! :) Sen så! Så idag provar vi igen om de går, annars tar vi vaggan! Men kan ju börja smått iaf! :)

Nepp, ska upp till fotbollen nu! :) Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0