Sista dagen...

Som gustav jobbar för denna veckan, skönt! Så tråkigt när han jobbar em, man måste göra saker för att de inte ska bli långtsamt och lilleman inte ska gnälla. Eller iaf att man inte märker de på samma sätt som när man är själv hemma! Så de ska bli superskönt! :) Nästa vecka jobbar han dag och de är helt okej. Allt utom eftermiddag är helt okej!

Ska snart hoppa in i en dusch, mamma kommer efter två någon gång! Kan va skönt och ha gjort sig i ordning då. Sen kommer Martina och William hit mellan 4-5. Och de blir ju en stund och de är skönt fördriver man tiden på kvällen! :)

Andra natten i rad som Lucas sover i spjälsängen, dock har han trasslat en del i natt tydligen sa Gustav. Jag vet inte, jag har STENSOVIT! :) OCh de behövdes kan jag säga, sovit så dåligt de sista. Fick sovmorgon också, gulliga älskling! :)

Lucas sover som en stock, har sovit i 2 h snart! Han är nog trött själv efter sitt bökande i natt. Han kan vakna till och vill ha tutten men somnar lika fort men inte i natt tydligen. Vet inte om de beror på spjälsängen. Vi får se, i natt kör vi samma grej. Börjar med nattnnig i spjälsängen och kämpar en stund, blir han tokig skrikig flyttar jag honom till vaggan. De är svårt att göra nya saker när man är själv. Men försöka jag göra!

Ne, dusch och frukost får de bli! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0