Samla kraft..

Dags att samla lite kraft så man kan gå något gjort här hemma kanske!
Jävligt motigt får jag säga men de är väl bara att ta sig i kragen och låta tiden gå..
Känns som denna dag blir LÅÅÅÅNG!!

Ska städa av här hemma, ge mig ut på en promenad och sen bada lilleman! Hoppas på att han är snäll mot sin mamma idag, är inte så där jättepigg på gnäll och skrik idag.. Men men man får ta de som de kommer!

Vart på graven och lagt blommor och tänt ljus, så jobbigt! Jag är inte den som går upp till graven ofta då de drar tillbaka så mycket och de känns så fel då han ska inte ligga där! På tok för ung för att ligga där.. De tar emot och jag blir både arg och ledsen samtidigt när jag ser graven!

Skönt att veckan kommer rulla på iaf, imorgon kommer prästen och sen Emma. Ska bli kul att träffa henne!
Torsdag kommer Martina och William hit, ska bli kul och ses. Skiljer ju bara 3 dagar mellan dom! :)
Fredag ska vi in till stan och handla lite inför dopet, samt köpa hårfärg till mig!
Lördag ska de fixas, söndag är de dop!

Ne, samla kraft var de! / Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0