Sagt och gjort!

Sally har fött sin bebis idag då!
Som tur var var de bara en, inte fler!
Tacka gudarna för de!

Jag är världens hemska människa nu men då får jag vara de!
Vi skulle egentligen tagit kattunge med en gång och avlivat den
då de är innavel på kattunge!
Misse som vi gjorde oss av med hann tydligen med och sätta på Sally
vilket vi absolut trodde att han inte fick.
Men ack så fel vi hade! Dock har vi inte trott att hon var gravid
då hon inte haft någon mage alls typ om man jämnför med förra gången!
Så vi tänkte ne men hon är nog inte de, finns inte en chans.

Men idag fick vi de bekräftat att hon var de. En lite kolsvart och randig sak kom ut.
Den mår jättebra och de ser bra ut så sett.
Nu är frågan, hur blir katten?

Tycker de är så konstigt också att de bara blev en?
De är inte många ggr de bara blir en kattunge.
Så nu har min hjärna börjat få för sig att de kan vara turbo?!
Men de finns ju ingen chans eftersom han är kasterad men å andra sidan
tänk om de blivit fel, och han lyckats ändå?
Vet att de låter hur korkat som helst, men man vill gärna tro de.
Då de är så synd om sally och kattungen. Vi kan ju inte ta den nu då hon redan tagit till sig
kattungen. Men när hon låg där och fick den så ingen av oss hade mage
att ta denna lilla oskyldiga varelsen! Jag börja gråta bara av tanken!

De är vårat fel, vi som vart så jäkla dumma och inte kasterat henne eller Misse!
Nu får vi ta smällen samt sally och kattungen!
Känner mig som världens dåligaste människa vill jag lova!

Blir att ringa blå stjärnan eller djurens vänner och se vad som säger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0