Så jäkla tråkig dag...

Har panik idag, ingen lust att åka någonstans men ändå sååå rastlös! Detta väder gör mig så sjukt deppig så de finns inte.
Man kan ju inget göra, man sitter här hemma och blegar.
Sen går de ju inte alltid åka varje dag heller, man är ju inte full av pengar om man säger så!

Så när Gustav kom hem käka vi tacos och sen har vi inte gjort ett skit mer.
Lucas är inte riktigt sig själv, vet inte om de är hans tand som bökar, har gett alvedon och sen dess blev de lite bättre.
Han har ju en tand på g, och grejar så in i satan i munnen. Och antagligen gör de ont och kliar, stackarn!
Så han har sovit massa idag vilket inte tillhör vardagen. Han tar alltid några pausr på en halvtimme så där men idag har han sovit massa. Somnat 3 ggr i min famn, de tillhör VERKLIGEN inte vardagen annars. Feber har han ingen, tagit den 2 ggr men visar inget. Så vi får se här nu innan han ska lägga sig om han har någon, annars kanske han bara är hängig.
Men sig själv är han inte iaf, min bebis!

Gustav kommer snart iaf, han har vart ute på en promenad. Lucas behövde få komma ut, har inte vart ute på hela helgen då de vart så halt så luft var han tvungen att få. Jag orka inte hänga på, känner mig allmänt nere, deppig på vädret och ne usch! Läggdags blir de tidigt iaf.

Ne, nu kommer dom här snart. Lucas ska badas och matas. Sen ska jag i säng själv!

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0