På tiden..

... för en uppfräshning för min del! Kände att kan ju inte se hur så här på dopet asså! Färgning hade jag redan bestämt mig för att göra, något var jag ju tvungen att göra! Men sen kände jag idag, nee jag måste verkligen klippa mig asså! Håret såg inte klockt ut och slitet som bara den efter hårförlängningen! Så jag hoppa in på hårbolaget när vi for till götene och de hade dropin! Så de fick bli så.. Nöjd är jag och skönt att få bort de slitna samt se vettig ut i håret!

Inte så kul och ha dop och se helt värdelös ut liksom! Nu är håret kort och de är väldigt skönt måste jag säga! Speciellt med Lucas, älskade de långa håret men fasen kunde ju bara ha toffs annars var Lucas i de eller så trassla de sig bara de är skönt med kort hår faktiskt!

Färgning blev kanon, köpte svinröd färg så jag har svart annars. Kände att något liv i håret måste de ju bli. Nattis köper ju en jätteröd så köpte likadan, blev kanonbra! :) Den fortsätter vi med sen! Rött är så snyggt för de livar upp håret, och även fast man inte gör något speciellt med de så ser de bra ut liksom! :) Här får ni se bilder, själv är man sleten som ett troll och håret är inte iordning gjort men vad fasen! :) Här har ni!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0