Mys!

Nu har jag och min älskling har lite mys här på kvällen! Lucas kom i säng redan efter 9, så trött våran kille! <3
Så vi fick ensam tid, fira vi med ett glas vin, chips och film! Filmen var okej, men inte mer! Trodde de skulle hända lite mer men icke då! Men sebar får jag väl säga. Jag ÄLSKAR ju komedi, drama och romantik. Allt de andra kan kvitta!

Som igår när jag kom hem kolla Gustav och Johan på en skräckfilm, jag klarar inte av att se sånt! Speciellt inte när jag ska sova själv när Gustav jobbar natt. Då inbillar jag mig saker och får aldrig sova! Så löjlig är jag! Så dom fick inte se färdigt filmen heller, Lucas vakna och då tyckte jag de var dags att stänga av! :) hehe!

Ni som inte sett denna film, GÖR DE!!!! Life as we know it! De är en sån jävla underbar film så de finns inte. Jag har kollat på den 3 ggr, och bläddar igenom den emellan åt. Den är så bra så de finns inte. Bästa filmen någonsin! Och de är kanske för man känner igen sig i filmen, dom får barn vet ingenting allt är upp och ner! Och de är så de känns när man får barn, allt är upp och ner man vet inget i början! De är nu man börjar få ordning på saker, man vet mer! Innan var de ju kaos! Underbar film, se den!!!

Nepp, nu får de bli sängen snart! Trött och imorgon väntar en ny dag!
Godnatt på er!



 

/ Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0