Lördag..

Börja väldigt trögt och irriterad! Först och främst hade jag inte sovit mer än 3 h kanske då Gustav snarkat och gnisslat tänder ta mig fasen hela natten, TOKIG! Sen ställde han klockan eftersom tanken var att han skulle jobba och då väckte han även Lucas!

Mtt humör var inte strålande och han fick stanna hemma för jag behövde någon timmes mer sömn! Sagt och gjort så blev de. Sen vakna jag till av Lucas greja i vaggan då var kl 10.30, de tackar vi för!! =D Så snäll sötungen så de finns inte! <3

Sen greja vi här hemma, sen for vi ut till vättlösa och hälsa på Therese med familj. Dom har ju inte sett Lucas än så tyckte de var dags att träffas lite. Satt där några timmar, kul att ses! Och se barnen också så längesen! Så söta de där två! :)

Sen åkte vidare till Lena, Lars och Stina. Käka tacos, vin och trevligt sällskap! Kolla melodifestivlaen och prata med Lucas. Lika snäll igår också som i fredags. Somna i Gustavs famn först, sen tog Lars honom och där somna han bra länge! :) Men lars arm somna tillslut så Lena tog över då :) Hehe. Han blir tung efter ett tag asså! Jösses.

Kvällen blev lång där också! Men idag fick jag en lååååång sovmorgon vilket var behövligt då de kommer en vecka nu också då gustav jobbar natt igen! Går bra så sett, men på förmiddagen är de lite små jobbigt om han är VÄLDIGT gnällig som han vart den sista tiden och ska försöka vara tysta för att Gustav behöver sova. Hm, blir liten ond cirkel på de där. Jag blir stressad av veta att Gustav ska sova, och Lucas blir stressad av mig. Men de är något man lär sig med tiden!

En härlig lördag hade vi också, bör göras om fler ggr! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0