Kläder

Igår fick vi hem baby katalogen från hm, kom en brevid och dom har ju sååå fina kläder på hm till pojkar! Så jag bestämde mig genast för att där ska vi handla kläder till Lucas, när lönen kommer. Dock i 74 men de är bra att börja samla på sig lite. OCh sen hålla på så. Kläder är ju inte billigt direkt! Hitta en jättefin jacka där också som jag vill ha till Lucas i vår/sommar sen!

Men sen läste jag Emelies blogg och kika. Och då hade hon kläder som hon skulle sälja. Samt en jacka, nappa direkt men då hade hon lagt ut de på tradera men snäll som hon var avbröt hon de och säljer den till oss! En skit snygg jeansjacka, kommer se då snygg ut i de Lucas! :) Sen ska vi köpa ett par skor, miniconverse typ! =P Svintuffa! :) Så i vår är de våran kille som ser snyggast ut! :) Hoppas hoppas jackan passar och att den är stor i storleken! :) Sen får vi även kika igenom en säck med kläder som hon skulle slänga. Kanonbra när de finns släkt och vänner som har barn och de inte vill ha! :) De kommer jag göra sen också. Måste fixa bananlåder som jag kan lägga lucas kläder i, växt ur 56 nu så behöver lådor att lägga kläderna i!

Sen hoppas jag på en klädbytardag snart också. Kela har vart på de och gjort massa fynd. Jag menar, vad spelar de för roll om de är begagnat? Man ser ju hur de ser ut då, plus att man tjänar massa på att gå dit.
Blocket kikar även jag på, finns ju klädpaket till hur bra priser som helst! Och de som inte är så fint är de ju bara slänga liksom! Jag menar, 300 kr för 29 plagg ex är ju INGET! Så de man inte gillar får man inte dåligt samvete för att man slänger! =P hehe.

Kläder hit och dit, skoj som fasen är de iaf! :) Speciellt till Lucas när de finns så mycket fint!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0