Ingen bra dag..

... alls idag!! En son som har gnällt 1 h i sträck!
Inget har hjälpt bara skriker hela tiden!
Man vet inte vad man ska göra, man blir tokig!
Prövar allt, inget passar och man börjar om igen!
Vad gör man?!
Just också att han kommit på att han kan gnälla för sakens skull också.
Han är inte trött, inte hungrig, blöjan är bytt.
Allt är bra men ändå gnälla!

Jag gav upp, gav honom mat, la honom i vagnen
och nu sover han!

Ingen bra dag all detta! Sonen är inte på humör alls
Sally springer runt och piper hela tiden!
Är en tidsfråga innan hon kläcker idag..
Så något i rumpen på henne så vi får väl se om de blir idag
kväll eller natt! Men kan ju inte släppa henne då jag är livrädd
att hon ska kläcka i soffan, sängarna!

Trött är nog bara förnamnet på vad jag är idag
Ge mig imorgon istället, så ska de nog bli bättre!

Kommentarer
Postat av: martina

ska hon ha kattungar igen??? vore trevligt att kanske träffas någon gång?

2011-02-09 @ 21:56:42
Postat av: martina

om ja hade läst lite högre upp så fick jag svar på min fråga hehe

2011-02-09 @ 22:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0