Gick bra..

Gick kanon på mvc förut och efterkontrollen! Allt såg bra ut och de kändes inget alls!
Konstigt att man ska tro de värsta jämt!

Bestämd mig även för att ta spiral som prev.medel. Dock den som inte kosta något. Tycker de är värt att prova den som är gratis först än att slänga ut 1000 kr på något som ev. inte funkar. De finns allt andra ställen att stoppa pengar på! Så de ska göras vid nästa mens! Skönt att ha skydd för här blir de inga mer barn! Och OM de nu skulle ändras så blir de inte på MÅNGA MÅNGA år!

Jag är nöjd som de är faktiskt. Inte alls sugen på mer barn och vet inte om jag vill ha mer barn heller! Alla svarar tillbaka när man säger de att så säger du nu, men de blir mer sen. Men helt ärligt så vet jag inte om jag vill de.


/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0