Fredag

Var de bestämt att vi skulle byta bil och lämna Lucas. Lite ändrade planer, bytet med bil blev inte av utan de sker i veckan!

Börja dagen tidigt här hemma, iväg och storhandla så vi fick de gjort! Trodde ju vi skulle byta bil, dock var de skönt att ha de gjort inte lika mycket folk! Sen hem packa upp allt, iväg till stan igen med Marika. Satt och kolla på henne i 3h hos frissan! =P Trodde aldrig vi skulle komma därifrån. Tog en sväng på stan för fika och Marika shoppa! :) Jag höll fingrarna i styr, dock vill jag handla MASSA, MEN jag strunta i de! :) Duktiga jag!

Sen åkte vi hem, Gustav hade packat ihop allt här hemma sen begav vi oss till Lena och lars för att lämna Lucas. Bestämde de när vi skulle byta bil och sen kände vi att de kunde vara bra om han sov där ändå då Gustav skulle börja jobba kl 4 på natten, och jag ville inte vara supertrött på lördagen så han fick åka dit ändå! :)

Gustav la sig jättetidgt, jag unna mig ett glas rött. Kämpa som en dåre för att hålla mig vaken så jag slapp vakna jättetidigt på lördagen. Men kl 23 gav jag upp, somna på 3 sek tror jag! =P hehe.

En stressig fredag som tog ut sitt! :) Mn skön sömn fick man iaf! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0