Fredag

Var ganska lugnt på förmiddagen! Höll på och tvätta som en galning, strunta i att tvätta i torsdags i tvättstugan! Hade ingen lust alls för de. Så tog allt här hemma. Och de blir ju så många maskiner, plus att man får vänta en dag så allt torkat för har inte så mycket plats att hänga de på!

Sen gick Gustav upp, och vi hade bestämt oss för att hälsa på Marika, Linus och Casper! Har inte vart där på jättelänge så de var trevligt! Dom hade gjort om i sitt storarum, skit snyggt var de! :)

Satt där till halv 8 sen åkte vi hem till Johan och Emma. Laga fläskfilé gryta. Sen blev de massa snacks och dylikt till! :) Kolla på en jättebra film, Love and other drogs! Mycket sevärd får jag säga. Jag och johan fick oss några skratt! :) hehe.

Sen kom natten som jag aldig mer vill ha men kommer så småningom! Gick och la mig innan 1 då börja Lucas trassla, gav tutten och nallis så somna han om igen! Vid 2 samma visa men då vakna inte jag utan Gustav gick upp. Somna om igen, sen vakna han kl 5 och somna inte om. Så vi fick gå upp byta blöja och ge mat. Har vi inte gjort sen han var 1 månad om han ens var så stor när han börja sova hela nätter!

Han somna om som tur var efter han ätit och sen vakna han väl mellan 9 halv 10 dock vaknar ingen av oss utan johan hör honom och går och tar honom! Fasen eller! Men han hade bara legat och pratat i sängen, inte skrikit så de var ju tur! Han ligger och mumlar i vaggan, inte alltid man hör de med en gång. Hade lite dåligt samvete efter de faktiskt!

Men de var våran fredag idag, lugn och skön! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0