Besök...

Igår hade vi besök av Martina och Willam, jätte trevligt! =D Har ju inte setts sen dom föddes så de var jättekul! :) Skiljer ju bara 3 dagar mellan dom, kul och se skillnad! :) Och som jag misstänkte så är Lucas störst som vanligt, inte super skillnad men han är större! :) hehe.

Vi satt här och prata, fika, höll på med barnen! Sen tog vi en lång promenad, superskönt! Lite senare på kvällen så barnen fick sova en stund innan mat och läggdags! Lucas har ju en förmåga att bli gnällig en timme lite mer innan han ska äta, brukar han sova en kort stund innan!

Sen bestämde vi oss för att ta en tur idag också, gick upp till stallet! Mocka och prata med hästarna! Blir bra sugen på att rida, men när de blir varmare så kanske någon lånar ut sin häst så man får pröva på igen! :) Kul och rida, men träningsvärken efter kan kvitta! :) haha!


Sen följde dom med upp på en kaffe. Kolla min förlossningspapper och prata! Fråga lite hur de var att föda normalt som jag säger, ville ju SÅÅÅÅ gärna göra de men så blev de inte! Så kul att höra hur de var för Martina och hur allt hoppa igång för henne. Allt blev ju tvärtom för mig, så de är svinkul att höra hur de gick för henne, och hur de var! :)

Trevligt har vi haft och de får vi snart igen! :)


Lucas och William , inte så bra kort men de duger!
Inspekterar varandra tillfullo. Lucas var totalt fokuserad på Willam och impad! :)
Sötningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0