Älskar, älskar, älskar..

... dessa underbara kläder från H&M! Så söta kläder till killar.
Jag tycker när de är så små, så ska de se gulligt ut, lite tufft också!
Men gulliga saker är något jag är tokig i, som typ nalle puh i bebis variant! :)
Hur söt är de inte?! :)

Så jag har hittat några favotrier som ska klickas hem senare framöver! :)
Är ju i större storlekar då, 74.
Så de kan väntas lite, men jag ska ha hem detta! :) Då börjar de fylla upp i 74. :)

Dessa fina fina kläder är de!

























Så himla fina kläderm, och de är väldigt billigt på hm också! :)
Så detta ska klickas hem, inte allt kanske men de mesta! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Så sött. Zebrapyamasen var ju bara för underbara! Å såå gulligt med babyjeans.. älskart! :)

2011-02-16 @ 08:42:19
URL: http://mysmonstret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0