Älskade sambo

Jag har världens bästa sambo, japp de har jag! Skrivit förut att jag har så jäkla ont i armar och allt. Dock är de inte lika farligt där utan allt har satt sig i mina handleder, kan inte röra dom i stort sett! Går en stund med Lucas och sen gör de för ont. Tänkte att igår kan jag prova och va hemma själv, de kanske funkar men icke då!

Gustav fick ringa sin chef och kolla fall han kunde få ta ledigt resten av veckan och de fick han! Han har ju semester dagar kvar att ta ut så de gjorde han, snäll chef han har!!
Så nu ör Gustav hemma resten av veckan vilket är superskönt! Så hoppas jag på att mina handleder ger sig annars får man väl ringa in men vad gör dom? Svarar ät ipren eller alvedon, kassa vårdcentral!!
Funderar starkt på att byta faktiskt, så man kan få hjälp för de man betalar!

Jaja, blir lugnt i veckan iaf. Ska ev. ut till vättlösa! Hälsa på Therese och dom. Samt ska vi få en stol av dom, kan ej förklara den men ni får se den på bild när vi hämtat hem den! :) hehe. Så fin och så SKÖN! =D Längtar efter att få hem den! :) haha. Dock får den vara i Lucas rum först då vi inte har plats i storarummet plus att jag vill ha en ny soffa innan vi tar ut den och de lääär dröööja ett tag innan dess! :) hehe.

Nu har ni fått lite update iaf, har så jäkla ont så de gör ont att skriva! Känns som de tar evigheter att skriva!

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0