ULLARED!!!!

Tror ni jag längtar eller! Lördag far vi dit, och jäklar att de ska shoppas!
Vi bestämde att åka nu istället, för vid påsk blir de så mycket annars.
Så de passa bättre nu!

Lucas ska tillbringa helgen hos sin momor och morfar! <3 Han kommer ha superkul med dom! :)
Och vi får egentid både fredag och lördag.
Fredag blir ju dock inte så länge då vi ska åka kl 5 på morgonen! =P
Men lördagskvällen ska vi väl försöka ha lite mys iaf. Dock trötta som skam men försöka iaf! :)
Söndagen ska vi hämta hem lilleman och ha egentid med honom! :)
Man saknar ju honom så mycket när man lämnat bort honom!!
Så då ska de gosas och busas söndagen lång!

Listan till ullared växer en del kan jag säga. Nya saker som kommer upp hela tiden!
Dock är de inte säkert allt inhandlas då de viktiga sakerna går först.
Vilket är kläder till hela familjen. Jag är i STORT behov av nya kläder även Gustav.
Lucas har ju, men ska fylla på de andra strl och sen sommarkläder till honom! :)

Hemmet ska de inhandlas till om jag hittar de jag vill ha men de hoppas vi på!
Ska bli kul och fräsha upp de lite och byta ut.
Kan man ha och varva med också!

Men som sagt, LÄNGTAAARRR tills vi åker på lördag!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0