Nu så!

Nu kan jag ta mig lite tid och sätta mig här!
Vart sjukstuga här i en vecka och är väl inte helt krya än!

Men nu mår jag bättre och även lilleman vilket är skönt! Vi har legat dunderförkylda båda två.
Så gustav har fått vart hemma från jobbet hela veckan och tagit hand om oss två, mest Lucas.
Har inte velat hålla på för mycket med honom så jag vart så jävla förkyld.

Nu är vi på bättringsvägen vilket är skönt. Lucas är fortfarande snurvlig och hostar som bara den. Men de kunde sitta i ett tag sa läkaren när vi var inne på jouren i måndags. Fick åka in så han fick inhalera vilket han tyckte var kul? =P

Sen har vi legat inne hela veckan, inte gjort mycket alls. Gustav tog med Lucas ut på en promenad i veckan, och jag igår. Dock var jag helt slut när jag kom hem så de var väl ingen bra ide egentligen men behövde komma ut kände jag.

Mycket mer har de väl inte blivit i veckan eller ja. Möblerat om i stora rummet, och i sovrummet idag. Behövde förändring och mer plats. Skitnöjd med båda två! :) Härligt med nytt!

Ska dekorera lite med mina kulor sen som jag köpte på marknaden idag. Var där en snabb sväng med kusin. Vart på bvc innan så kunde lika gärna ta ett varv. Hitta dom iaf som jag ska pyssla med när dom är klara.
Göra lite annat än att bara ha stenar hela tiden, kul med nytt! Längtar tills min aroma brännare kommer från ljuspartyt också. Velat ha en länge och nu köpte jag en när kela hade party igår. :) Kommer de lukta gott här hemma också! :)

Nu ska jag kila och ta mig ut en sväng.

Skriver mer ikväll! / Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0