What!

Dessa rubriker driver mig till vansinne ibland! Vet ju adelgi vad man ska skriva, eller hitta någon som passar!! Sak samma..

Igår hade vi besök av Kela, Björn och Mio, mycket trevligt! =D Mio växer för varje gång man ser honom, helt sjukt vad tiden går1 godingen är redan 1 år imorgon. DE ÄR SJUKT!! Inte längesedan man satt hemma hos Kela och Björn med en liuten bebis att kolla på. Men icke längre, nu är de en stor kille som springer runt och är helt underbart go! =D Så han ska vi fire rejält imorgon, med sång och paket!

Sedan på kvällen bär de av till mamma för kalas då mamma blir hela 43 år!! =D Ska käka mat, spela wii och ha de allmänt trevligt. =D Fixat skjuts också så Gustav kan ta sig ett glas vin! =D Köpt fina paket till mamma. Och hon kommer nog bli mest överraskad att min bror faktsikt köpt en present till henne, HELT SJÄLV!! =P De ni, de har nog aldrig hänt tror jag. haha

Annars denna dag gick vi upp tidigt, skulle till dokton och de gick ju smärtfritt. Han sjuksrev mig en vecka längre och sen får jag gå på mina mammadagar, känns sådär men helltre de än att trassla sig in på arbetsförmedlingen! Sen åkte vi till vättlösa och tog en kopp kaffe och sen iväg med Emma till skövde för att köpa datorn till henne. Hon fluyttar ju till Mallroca den 29:e så då fick hon inhandla sig en dator så vi kan prata med henne! =)

Handla med mat hem sen och hårfärg som jag precis sköljt ur, blev kanon! Mpåste ju fräsha upp sig lite inför kalasdagen imorgon. Tog sedan en liten vilostund, sjukt trött. Men nu känner jag pigg ganska pigg. Men de försvinner nog snart =P Tänkte slänga på en gammal god film, Vad kvinnor violl ha med mel gibson, sjukt bra!! =D

Får väöl ta och avrunda här och bli lite social mot min sambon. Trrevlig fredagskväll på er!

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0