Tvätt, tvätt!!

Ja, hela min dag än så länge består av tvättande! Dock inte bara våran tvätt utan min brors tvätt. Hur snäll kan man vara egentligen?! har väl fått mig ett par pikar att jag skämmer bort honom, kanske jag gör men inte jag som börjat! =P

Fasen 5 maskiner var bara hans tvätt, ska ner och köra den sista. Sen kan jag börja med min egna tvätt =P Tur att jag bara hade två maskiner själv denna gång. Har börjat boka tätarte så slipper man så mycket tvätt varje gång. Sen får vi hoppas att min gubbe tar tag i våran egna tvättmaskin här uppe och lagar den. Måste ha en när bebis kommer, eller ja måste och måste men de skulle ju underlätta till tusen!! Att behöva tajma varje gång med gustavs jobbschema och så de funkar inte i längden. Och springa upp och ner med bebis och tvätt blir bara för tungt. Så får posha honom lite! =)

Skönt är ju iaf att allt till bebis är tvättat, alla storlekar, sängkläder you name it allt är klart! Och de är ju jävla skönt kan jag säga. Slet två ggr med att få ordning på all bebistvätt! =P Tur är också att svärmor tvätta de vi fick av henne, tusen tack!

Ska ut på äventyr idag med =P Ne då, ska hjälkpa rasmus och hämta hans soffa i skövde! Var jättelång leverans tid på den men verka som han fick den tidigare. Ska hjälpa han räkna ut hur många rullar tapeter han behöver också! =P hehe. Sen lämna all tvätt till bror också, vikt och klart. För jävla snäll jag är! Kan ju alltid hoppas man får något som tack för hjälpen men de är klart han är kille så man ska väl inte ha för mycket förhoppningar! =P

Nu måste jag dra mig!

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0