Trött!

Nu är de kvällen och jag är supertrött!! Jäklar vad jag har hållt igång idag, men de är härligt att ha att göra. Dock ska jag ju inte göra för mycket men de är svårt!

Gick bra att hämta Rasmus sova, Gustav var väldigt nervös över att köra den stora kärran men de gick kanon ändå! :) En sten var nära på att få sig en smäll men annars smärtfritt! =P

Imorgon ska jag försöka ta de lugnt. Känns i hela min kropp att jag gjort för mycket idag. Ryggen värker så de heter duga, ett jäkla tryck neråt. Hoppas på SÖMN i natt, de var ett tag sen nu! Har man turen så kan man få någon natt emellan åt där man kan få sova ganska bra! Den natten är underbar vill jag lova.

Får väl sluta här, har ju datan i sovrummet just nu och min lilla man vill sova! =P Antar att jag ska vara snäll och låta honom göra detta! =D

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0