Tråååk

Har förtillfället väldigt väldigt tråkigt! Man går här hemma och vet inte riktigt vad man ska göra.
Sugen på något smarrigt men vet inte riktigt vad. Sån där allmän jobbig kväll då man varken vet bu eller bäh!

Filmen har jag inte orkat slänga på, känner tröttheten och lägger jag mig ner så somnar jag! Vaknar supertidigt och de känner jag inte för!

Gjort något iaf och de är att ta fram kläder tills imorgon, blir ju inget speciellt då inget passar. har faktiskt inte köpgt några mamma kläder då jag kunnat ha mina fram till nu. Har ju så jag klarar mig fram tills bebis kommer (TROR JAG). men de fick bli leggings och en tunika/tröja. Myciket mer går inte på magen mer!

När man ändå är inne och flänger på ämnet kläder, så tråkigt när man går på stan, vill så gärna gå in på typ gina köpa mig något riktigt snyggt och ha på mig men de är ju ingen ide alls, vet ju inte nått hur stor man blir nu, plus att man vet inte hur sakta eller snabbt man rasar i vikt. Känns rätt onödigt att köpa kläder i den storlek man har nu, och så kan man inte ha de efter ett tag. Lite bortkastade pengar.

Dock har jag några favorit plagg uttittade till mig som jag ska köpa sedan då ekonomi finnes då bebis går i första hand och sen när man tappat en del så man kan känna sig litre "snjygg" igen! =D Kan ju inte påstå att jag känner mig n ågit vidare snygg, söt eller grasiös just denna tid =P

Blev just väldigt förvånad, och då menar jag förvånad!! Vi har våran data i sovrummet just nu då bebis tagit de andra rummet, så gustav ligger just nu i soffan och kollar tv. Jag blev lite inne i mitt bloggande här. Tänkte ta och avrunda och hör då vad han kollar på på tv, han kollar på ishockeyt! Ni som känner min man vet hur ointresserad han är av alla slags sporter utom allt som har med  motor att göra. Och de blev en sån där, men vad jöses händer?? Ser han på hockey? Gustav, se sport? Ne, då är de något som inte stämmer! =P

Så jag får ta och slutaq här och kolla vad som pågår därute! =P

/ Caroline

Kommentarer
Postat av: Sara

Jaså har du en ny blogg :) Tack, ja hon är allt en riktig sötnos vår stora tjej :)) Vad tror ni att det blir nu då? Eller ni kanske redan vet? :D

2010-09-19 @ 10:23:41
URL: http://mysmonstret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0