Sömn!

Hann inte med att skriva igår, hade lite annat för mig och sen hade jag väl egentligen ingen lust! Så blir de ibland.

Gick upp vid halv elva som jag brukar, dock vart vaken sen typ 8. Inte många timmars sömn här inte! Hade en grym plan på att om jag kämpar för att vara uppe länge. så jag nästan däckar på vägen till sängen, nybäddad säng och hela kittet så somnar jag nog som en stock. Njae, de blev inte riktigt så. Istället vakna krabaten i magen till, levde rövare. Låg mest och vänta på att de skulle bli lugnt dock somna jag tillslut för jag var så trött! Men sen sover man kanske någon timme eller två, sen är de toadags och sen är de svärt att somna. Vaknar när man vänder sig för ryggen gör så ont! De är ett rent helvete att sova just nu.

Nog om de, ska väl ta mig en dusch snart så man blir lite fräshare iaf. Något piggare blir jag nog inte. Sen är de bara vänta in Gustav från jobbet. Ska åka till götene och handla ltie saker till tacos. Blev så grymt sugen på de idag! Vakna med sug på tacos och då får de bli de idag. Ska se om jag ska hjälpa bror att hitta en present till mamma också. Men han kanske klarar de själv! =P

Sen blir de slappar dag rent av. Gustav är jourledig imorn, han hade ju dock hoppats på att få sova ut, men de blir tidig uppgång då vi ska till läkaren på mvc. Sen måste jag sätta mig och ringa runt då jag inte hittar mina läkarintyg. Inte en aning vart dom är någonstans, SMART!!


Imorgon blir de nog bara fredagsmys här hemma. Har fulllt upp på lördagen. Då godingen Mio fyller 1 år! <3 Jösses vad tiden går fort, helt sjukt!! Så vi ska dit på dagen, och sen på kvällen ska vi till mamma som också fyller år. Blir mat, vin/öl och spel. Dock alkoholfri cider till mig, GOTT! =P Sen söndagen blir de att kolla på bror när han spelar. Bara 3 matcher kvar, och viktiga sådanna också. Så måste ju vara där och heja så han gör lika bra match som i söndags!! =D Så detta är min helg som den ser ut nu, sen får man se vad som händer emellan. Alltid något dom dyker upp! =P

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0