Renovering pågår!

Glömt av att skriva de sista, men har haft lite fullt upp just nu!

Fredags var vi iaf iväg och köpte tapeter, fick lite beslutångest måste jag säga! =P Fanns ju såå många fina så man visste inte riktigt vad man skulle ta, men vi hitta tillslut och blev nöjda båda två! :) Är ju lite de där att båda ska tycka om den också, om man har lite olika smak vilket vi har ibland =P Och tur är väl de!

När vi ändå var där ute på stalsiken och flängde så tog vi mediamarkt, biltema och öb också. Dock inget inhandlat från dessa ställen men alltid kul att kolla och fantisera speciellt på mediamarkt! =P haha.

Kom hem och sedan la vi oss i 3 timmar typ, så trötta vi var!! haha. Sen åkte vi in och storhandla och hade sedan mys här hemma.. Härlig fredag kallar jag de! Man uppskattar de här hemmakvällarna på annat sätt nu tycker jag. Förut var man alltid tvungen att hitta på saker, men nu njuter man av att sitta hemma en fredagskväll med gott framför tv:n och massa ljus, härligt!

Lördagen var vi ute i vättlösa och hade hejdå-middag för Emma som flyttar till Palma på onsdag! Blir ett mycket roligt äventyr för henne, hoppas hon kommer stortrivas där nere i värmen och med familjen hon ska bo hos! Tycker de är starkt att åka iväg på sånt där, jag hade ALDRIG vågat göra något sådant, är alldeles för hemmakär! =P Mycket starkt tycker jag! Lite tråkigt att hon inte är hemma tills bebis kommer, men vi kommer skicka MASSA  kort och skypa med henne så mycket de går så hon inte missar allt för mycket! =D

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0