Provar en gång till då!

Vi provar väl med att starta en ny blogg då, får vi se om de blir mer skrivet här eller inte!
Kände bara för att skriva lite, och sen är man så sjukt rastlös nu när man bara går hemma och väntar på lill*n!

Orkar dock inte skriva om allt som hänt de senasre för de känns som de är precis allt och inget och då blir de så jäkla mycket att skriva.

Just nu håller den lill* sig lugn, dock går de i vågor hela tiden. Ena dagen kanske man inte känner något direkt alls, och nästa dag kan man känna för minsta lilla så de är väldigt varierande. De som är mest jobbigt är ryggen/foglossningen. Den blir ju bara värre för varje dag som går, man blir större och tyngre vilket gör att de blir ännu mer jobbigt. Nätterna ska vi inte prata om! Vaknar av att jag ska vända mig, vilket jag gör en del därför jag ligger inte skönt eller så får jag kramp eller så är de bara allmänt jobbigt! 

Men snart är de över hoppas jag, kan gärna kika ut redan nu! Så hör man alla säga ja, men nu är de inte långt kvar! JOOO!! De är 6 långa veckor till beräknat sen går man över 2 veckor, då är de helt plöstligt 8 veckor kvar! Nej, tack!

En sak är skönt och de är att allt är klart inför bebis ankomst vilket är helt underbart! Jag har ju dock haft allt klart en längre tid, dock inte hämtat hem allt bara. Men nu står allt hemma i bebisrumemt och väntar. Kommit billigt undan också får jag säga, och de ska man ju inte klaga på. Ursäkta mig, men alla dom köper vagnar för flera tusen är dumma enligt mig. När de finns vagnar för under 1000 kr som är PRECIS lika bra som de dyra, om fan inte bättre en del ggr. Vi köpte våran av kela och björn, en äldre modell och de är snyggast enligt mig också för 500 kr. LÖJLIGT BILLIGT!!!! Och den är i kanonfint skick, smidig och helt enkelt perfekt! Har kläder framför över också, känns bra de med. Så man liksom inte bara har i en storlek och så står man där sen. 56, 62 är klart. En del på 68 har jag också. Så när folk hälsar på är de bara att köra på större storlekar, slipper man tänka på de! =D

Bebisrummet är jag jättenöjd med, inrett i barbapappa! Dock inga direkta leksaker eller så just nu, men de kommer med tiden. Föder ju i en ganska bra tid, så de önskas ju sig en del i julklapp så klart! =D
Dock sover ju inte bebis där inne, utan sover inne hos oss i sin lilla vagga. Ville köra på vagga första tiden, då dom är mindre, blir inte lika stort för bebis i början. Då de inte alltid kan ligga i för stort, är ju vana att ligga i mammas trånga mage!

De blev bra långt detta ändå! =P haha. Ne, ska väl snart börja laga mat, Gustav kommer ju hem snart. Sen får vi se vad vi gör idag.

/ Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0