Oj!

Se där, nu försvann bloggen helt ur minnet igen! Dock gjort lite annat i helgen, vart ganska mycket så har vart så trött i veckan! Inte haft några krafter till att göra något. Tur var att Gustav jobba natt denna vecka så jag fick hjälp med tvätten iaf. Var ju inte speciellt mycket men jobbigt att springa upp noch ner.

Annars är läget okje, bebis sparkar och donar för fullt där inne, knör så de heter duga! Revbena kommer vara söndersparkade känns de som just nu. Försöker övertala bebisen varje dag till att komma ut innan faster drar till mallorca men den vill inte alls!

Satt och fundera lite förut, om de är något man glömt innan bebis ska komma? Men kan inte komma på något. Går in i bebis rum och kikar men inte komma något vilket är skönt. Allt är klart, för som sagt man vet aldrig. Man kan ju inte gå som vissa och tro att de inte kommer tidigt, eller att man hinner. En del kanske de funkar för dock inte för min del. Allt står klart, allt är tvättat och allt finnes. Ska dock be brors tjej att köpa med lite grejor från ullared, kan ju inte ha för mycket så att säga. Ska köpa en go filt till vagnen så de blir mjukare att ligga i och så där. Lite mer snuttefiltar och så.

Men tillbaka till att ha allt klart. Hade inte jag haft de nu hade jag fått panik!! Tröttheten tar över mer och mer för varje dag. Just nu ser dagarna ut så att jag går upp, kökar frukost kollar tv. Försöker ta mig in i duschen, men slutar alltid med att man är för trött och går och lägger sig i 2 h till! Helt skandal tycker jag, man gör ju inget vettigt men fasen jag orkar inte!! Kroppen känns som en mask, tankarna finns men inte orken!
Så stå och pyssla med allt nu, tvätta upp allt, skruva ihop sänghar, göra ordning på allt de som ska finnas liksom, nej tack! Så just nu tackar jag mig själv för att jag hade "bråttom" med att få ordning på saker som en del kan ha tyckt men de har jag för nu istället!  =D

Jag får ta och skriva mer sen, Gustavs syster stina är här så kanske ska gå ut och vara social mot dom! Dock sitter dom och spelar xbox 360 som gustav bytt till sig igår =P

/ Caroline

Kommentarer
Postat av: Sara

Skönt att ha allt färdigt :) Hoppas du inte glömmer att tänka på allt du med behöver efter bebisen kommit. Vet av egen erfarenhet att det kan vara väldigt jobbigt om vissa saker fattas... :D

2010-09-22 @ 21:07:27
URL: http://mysmonstret.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha ne billigt är det verkligen inte! Hoppas allt går bra nu och att väntan inte blir för lång för er :)

2010-09-23 @ 10:00:24
URL: http://mysmonstret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0