KLART!

NU ni, nu är de färdigt här hemma!! Och de är så skönt att veta att de är gjort och att de blev så jäkla bra! Gustav tycker de blev hur bra som helst också!! Kul att vi båda blev så nöjda ändå, någon brukar ju alltid tycka lite annorlunda men fasen! Vi har lyckats bra!

Som vi slitit desa dagar vill jag lova, och de känns ju i kroppen! Mamma slwt här igår som en galning för att hinna klart innan hon börja jobbet, hon är bra hon! Och sen hjälpte hon mig med gardinstängen så jag fick upp de med en gång. Ser ju såå naket ut annars! Sen börja jag greja här hemma, hatar att vänta och se allt de stökiga, och jag blev fasen färdig igår också. De är fotoväggen och spegeln som ska upp sen är de klart! =D En ny tvbänk ska vi inhandla oss också, för den vi har nu är så låg och inte alls bra. Så de är de nya fär just nu. Sen vill jag ju ha tusen saker till men de går inte just nu. De får ta sin tid!

Mellan när jag greja och dona här hemma tvätta jag också. Jösses, att jag inte dog och att bebis inte titta ut!! Så nu kan man ju verkligen ställa in sig på att bebis inte kommer komma tidigare utan efter beräknat datum, KUL! NEJ!
Men någon gång kommer ju våran bebis iaf! =D

Natten blev inget vidare alls, knappt sovit för jag har så ont! De blir värre och värre för varje dag. Framför allt i blygbenet där framme, sitter de ett bråsk och lukras upp innan födesel och de KÄNNS VILL JAG LOVA!! De går så ont så de finns inte. Kan inte vända mig i sängen utan att man vill gråta! Ryggen, ja den är av känns de som iaf. Jävla foglossning! Jag säger säkert som alla andra just nu, men aldrig mer en graviditet! De är de värsta jag vart med om, smärtvis. Klart de är mysigt på sitt sätt men de är inte mysigt när de gör ständigt ont, de sparkas i revbenen HELA tiden. Då är de inte lika mysigt längre! =P

Som vi längtar här nu kan jag säga, att de ska ta sån satans tid tycker man. Tiden går såå långsamt nu, så de finns inte! Jag vill ha min bebis nuuu och snosa på!! Gustav längtar bra mycket han också, han tror de kommer komma tidigare, inte jag! Tror dock de är längtan som pratar där! =)


/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0