Irriterad!

Är jäkligt irriterad just nu!

Ni som läst min förra blogg vet ju hur min granne funkade, vilket inte alls var speciellt kul. Vet inte om jag skrev och berätta om när jag klaga på honom!

De var helt enkelt så att jag fick fan nog av hans jävla festande så jag klaga till Götenebostäder!! Nu fick de vara bra kände jag. Ibland åkte vi hemifrån för att vi orka inte med hur han höll på där uppe. Aboslut kan man ha fest men de får ju för fasen va på en ljudnivå som inte stör grannen så att dom får åka hemifrån eller inte kan höra sin tv!

När jag väl hade skickat och klagat på honom så söndagen samma helg där hade han fest igen, på en jävla söndag!! Då var kela, björn och mio här. Vi skulle spela bingo och så. Mio skulle sova i våran säng vilket var helt omöjligt för att han förde sånt jävla väsen. Dom sitter och spelar gittarr och stampar takten som fasen i golvet. Jag fick nog, skrek till som helvete på balkongen att håll käft där uppe nu för fan!!!

Jag blev riktigt förbannad här hemma, gick på toa och sen när jag kommer ut så var han här nere och fråga om de var jag som skrek. Ja, de var de sa jag och nu får de fan vara nog! Och sa precis vad jag tycktet ill honom.
Efter de så vart de lugnt ett tag, dock dunkar de och donas där uppefrån men kan ju inte klaga på allt kände jag!

Nu har de satt igång igen, och jag kan inte förstå när man fått varing av götenebostäder plus att jag sagt till honom personligen att nu får de vara bra, då borde man väl fatta och visa respekt? ICKE DÅ! Satans alkolist jävel! Ursäkta mitt språk men de gör mig vansinne! Nu har de pågått i två dagar här, då de festas och levs jäkel där uppe. Kl är nu 23 lite mer ändå och han håller fortfarande på. Jag sitter vid datan i sovrummet och hör alltså hur dom pratar eller rättare sagt gapar där uppe! Och dom dämpar sig nog inte än på ett tag. De var likadant igår. Men då fick jag nog, och skicka igen till götenebostäder och klaga! Och varje gång de håller på så här så tänker jag klaga, känner mig dock som en jävla surkärring men va fasen!

Och grejen är att detta har jag hållt på sen förra våren minst men har inte klagat förens nu i somras liksom! Så jag menar, jag har stått ut med väldigt mycket här hemma kan jag säga! Nu har de nått sin gräns för min del och tänker vara den där sura grannen som bara klagar!!

Mycket beror också på att vi ska ha barn snart, och jag vill inte att mitt barn ska störas var och varannan dag i sin sömn eller överhuvudtaget för att han ska hålla på där uppe. De tror jag ingen vill som har barn faktiskt.

Att man ändå inte hade pengar så man kunde köpa sig ett hus och inte behöva bry sig om sånt här!

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0