Igen!?

What´s going on?! Andra gången jag skriver idag, de är ju helt sjukt! =P Haha.
Ne, men känner att de blir roligare att börja om på en ny blogg, den andra sög!

Snart är jag färdig med tvätten vilket är helt underbart. Börjar ta på krafterna att springa upp och ner, men de är en vända kvar sen done!

Satt och fundera lite också, kanske ska bli lite bättre på att lägga upp bilder också! Livar ju upp en del om man säger så.  Just när jag satt och tänkte på detta kom jag på att jag har inte tagit några kort alls under min graviditet. Vecka till vecka som många gör, dock spelar de väl ingen större roll men kanske vore kul att ha. Nu spelar de ju inte så stor roll, inte många veckor kvar. Nu är man ju bara flosig känns de som iaf!

Hade vart kul att jämnföra och se hur stor man egentligen blivit, för jag har ju SÅÅ stor mage enligt alla!! Dock när jag kollar mig själv i spegeln tycker jag inte jag är så jävla överdrivet stor, jämnfört med andra. Klart magen är stor, men fasen på en del vill ju få de till att man är stor som ett hus. De bästa är ju dock att jag har ju bara magen, har ju inte lagt på mig på andra ställen. De är skönt. Har gått upp 9 kg endast, vilket jag tycker är en baggis just nu, klart de är en bite kvar så de kanske rusar iväg men känns bra att inte ökat för mycket. Dock var jag ju inte smärt innan, så har ju en bite att gå över fast jag inte lagt på mig så mycket under graviditeten.

Ne, nu får jag sluta. Känns som man blir en sån där som bara pratar graviditet/barn dygnet runt. Nej, tack!

Ska dra mig här nu, Gustav kommer snart.

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0