Idol!

Precis kollat Idol, rätt personer vidare helt klart! Geir är ju för grym, ålder är verkligen bara en siffra! Han kommer gå långt, de tror jag och hoppas! Lite synd att han och Olle var i samma grupp bara men får ju hoppas att juryn tar honom som ett wildcard eller att tittarna röstar fram honom. Han är ju grym!

Väntar annars på att Gustav ska komma hem från jobbet, äntligen är denna veckan slut. Fy när han jobbar em.
Imorgon blir de mvc på morgonen och se hur mycket man ökat denna gång =P Sedan ska vi fara vidare till skövde till mediamarkt och kika även biltema. Sedan får vi se vart vi far vidare, antagligen hem. Orkar inte så mycket mer, får göra lite varje dag om ens något varje dag. =P

På kvällen blir de Idol och hemma gjord pizza. De var verkligen inte igår vi åt de så de ska bli grymt gott! Endast mys på kvällen. Lördagen blir att heja fram Hällekis till seger mot Källby. Ja, jag har aldrig sagt att jag är en trogen källby hejare =P haha. Inte när de kommer till killarna iaf. Speciellt inte när bror spelar i hällekis! Så hoppas att dom vinner, då blir de antagligen kval för dom. Sen ska vi iaf vidare till Gustavs farmor och äta middag.

Känns lite väl planerat men ibland blir så och de är väl inte helt fel heller egenligen. Söndagen blir de nog inte många knop iaf, en skön slappardag låter mycket bra för min del eller varför inte ligga på BB med en bebis i famnen?!=D Ja, jag vet jävligt högt önsketänkade där!

Men drömma kan man ju alltid göra...

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0