Dagen!

Ja, denna dag har de inte blivit så mycket av. Vi sov ganska länge har ju gått upp tidigt varje dag typ, så de behövdes sova. Men samma visa för mig men denna natt var bättre, SKÖNT!

Tog tag i lite saker idag, är så jobbigt när man bara går hemma för man skjuter på saker hela tiden! Man får de liksom aldrig gjort. Men jag fixa allt med försäkringskassan idag, ska ju ha sjukpenning och allt detta. Vart ju så smart och tappa bort läkarintygen så fick ju ringa runt och fixa nya. Drog på de bra länge också men nu är de iväg iaf. Sedan greja jag med föräldrarpenningen idag på internet också.

Gick ganska lätt ändå, trodde de skulle vara värre. Får ju bara hoppas att man gjort rätt också. Känns ju sådär att börja plocka ut föräldrarpenning redan nu, men hellre de än att trassla in på arbetsförmedligen och söka jobb i ca en månad lite mer kanske, känns inte så motiverande! Så jag tar hellre av mina dagar. Plockar ju dock inte ut fullt nu då jag vill spara så mycket som möjligt. Sen kommer jag att öka på när bebis kommit!

Ska ringa och dubbelkolla med försäkringskassan imorgon så jag verkligen gjort rätt, orkar inte med massa fel och krångel! De är skönt om man slipper att ha med dom att göra faktiskt, dom har ju en förmåga att ställa till de ganska mycket för en.

Sedan resten av dagen så har jag bara legat i sägen och vilat. Vart mycket trött och känner inte för att göra något direkt heller. Gick upp för en stund sen, pyssla lite. Städat av, fått upp fotoväggen, blev mycket nöjd! Är bara korten som ska in i ramarna nu. Sen är de en sak kvar, och de är spegeln som ska upp.

Nu ska jag äta lite mat tänkte, sedan kolla på biggest loster och sedan idol! =D Tur att de går lite på tv så man fördriver tiden, hatar när Gustav jobbar em. Tråkigt att gå hemma själv och när man inte orkar dra ut på saker så blir de ju inte bättre direkt!

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0