Vad tror ni?

Dela upp inläggen för de blev ju så satans mycket! Som ni såg på de förra inlägget så är de alltså naturliga sätt att få igång värkarna!
De är ju inte lite heller, en jäkla massa. En del kan man ju prova, en del hoppas man ju. Som att äta ananas, alltså fasen trycka i sig så mycket ihopp om att de ska sättas igång. Nej tack! Dessutom reagerar jag på de, annars är de väldigt gott men inte i den mängden. Munnen skulle ju vara helt sönderfrät!

Sen är de ju de där vanliga, sex, motionera och allt sånt. Motion har jag provat, de hjälper inte alls! Ja då återstår sex. Känsliga läsare, läs inte! =P Ne då, ska absolut inte gå in på något privat här inte. Man absolut sex de har vi väl alla så de är inget konstigt i de, men ska jag vara ärlig så tror inte jag att jag är den enda gravida som kanske inte känner suget just nu? Varför kan andra undra?
Jo, just nu att man är trött, kanske inte sig något vidare attraherande på något vis inte jag iaf. Man är inte speciellt smidig heller, de känns mest bökigt upplever jag de. Sedan finns de då männen som inte heller alltid känner att de vill ha sex pågrund av själva tanken att bebis ligger där inne, tänk fall något händer? Som ni läste är de ju inget som är farligt men tanken sitter ändå i huvudet på dom och de får man förstå!

Ja, allt de andra. Blåsa balonger, titta på en sentimental film. Jösses jag är sentimental varje dag, lipar för inget. Är de något lyckligt i en serie så lipar jag sönder, inga värkar här heller! Ja, vad ska man säga? Massa "knep" finns ju. Dock aldrig något som är riktigt bevisat att de funkar egentligen men ändå många som tror på de.
De enda jag "tro" på de är sex i så fall, för de vet jag folks om blivit rekommenade när dom gått över tiden, sen säger dom de även på föräldragruppen! Men men..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0