Trevlig kväll!

Hade en  mycket trevlig lördag igår! Blev bjudna på mat hos svärföräldrarna, blev någon fläskfilé gryta och hemmagjorda potatis klyftor, MUMS!!

Satt och prata hela kvällen om allt mellan himmel och jord. Skratt blev de en del av också! Man åker inte därifrån sur om man säger så! =D hehe. Härlig familj de där! Fick också ett jättefint kort på Stina, har satt upp de på fotoväggen nu! Blev kanon bra. Skillnad nu när dom tar skolkort och när en annan gjorde de. Så mycket finare nu än då!

Jaja, vi var väl hemma efter elva någon gång. Satt och kika vid datorn, sen bestämde vi oss för att se nya beck filmen, men han se 10 min, sen ringde bror och ville ha skjuts hem från stan, sluta dock med att vi körde till skara istället. Väl hemma, så börja vi kolla på filmen och såg klart den. Hur bra som helst! Lite läskig på vissa scener men de är nog jag som är överkänslig =P

Somna fort sen kan jag säga efter vi sett färdigt filmen, sovit så där bra. Vaknar ju så många ggr av att behöva gå på toa, eller att man får kramp, måste byta sida. =P Jaja, snart är de över så de blir skönt! =) Ligger krabaten i sin ligga vagga istället =D

Detta var min lördag, och den var alldeles perfekt!

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0