Tråkiga söndag!

Ja, söndagar är den tråkigaste dagen som finns men de är ju tur att vi är bortbjudna då så man slipper tänka på vad man ska göra! =P

Vid 3 ska vi hem till magnus och käka älggryta, ska bli mycket spännande då jag aldrig käkat älgkött förut och tror de kommer bli kanon gott! Har ju tur att slippa tänka på att laga mat i två dagar också, aldrig fel plus att de är gratis! =P haha.

På kvällen blir de bingolotto för min del, gustav vet jag inte! =P Blir nog kanske en film också, sedan ska Gustav sova. Jobbar dag denna veckan. Stackarn hade ju hoppats på att slippa de men de gör han icke! =P hehe. För min del är de skönt iaf, sover ju ganska länge sen är han hemma vid 3. Sjukt tråkigt att va hemma själv.

Veckan som kommer vet jag inte vad vi ska hitta på, blir nog mest hemma ihopp om att en liten ska kika ut! Men något får man väl göra också, blir ju knäpp av att sitta hemma med! Vi får se..

Får avsluta, ska hoppa in i en dusch tänkte jag!

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0