Sverige, skämt?

Jo tack, de får man väl ändå säga.. Sverige är ju ett enda stort skämt idag! De är ju den sämta matchen jag sett på väldigt länge, och de pratas så mycket om de nya landslaget och Hamréns taktik hit och dit. Vart fan var den idag? Att vara kassa tydligen!

Visst att man kanske kunde tänka sig förlust då Holland är jävligt bra, men fasen sådan utklassning trodde man ju inte. 4 min in på första halvlek och de är mål, inte okej! De är så kasst så de finns inte. Dock märktes de ju att Mellberg var borta, enligt mig åsikt. Sedan vet jag inte om vänsterbacken har vart där förut, har inte riktigt hängt med på alla nya spelare men fasen han var ju kass, han hade ingen chans mot yttern från Holland!

Jaja, kassa var Sverige iaf! Gustav gick precis till jobbet, ska försöka sova om en stund och be en liten bön om att jag kan få sova bättre inatt.. Fasen, nu får de vara bra. Komsi komsi lill*!!! Dock försökt med de lockningsarbetet länge, de funkar inte!

Var ute och gick en sväng på kvällen igen, mycket skönt! Jäkla skönt väder ute att gå i. Slänga på sig mössan och hela kittet, gött! Prova och stänga jackan också, de gick! Dock sa gustav att jag såg ut som en varnadrade falukorv, jag tar de som en komplimang och hoppas att han tycler jag är lika söt för de! =D haha! Jackan har jag ju inte köpt för att den ska passa nu, utan sen. Bara magen inte är lika utåtstående så går den igen utan problem! hehe.

Ne, men jag ska väl ta och prova sova lite, eller ja lite tv blir de ju först. Måste ju bli sådär skönt trött först sen slockar vi förhoppningsvis mycket skönt!

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0