Sry!

Sedär, precis glömt av att blogga igen! Men den som väntar på något gott..
Veckan har knallat på rätt fort faktiskt, och de är skönt! Känner mig väldigt jobbig just nu, humöret ska vi inte tala om! Staclars Gustav som får stå ut med mig, han är bra han! <3
De kanske är så de den sista tiden, men fasen jag blir trött på mig själv! Kan bli sur för inget, jag är gnällig och känner mig allmänt nere emellan åt! Vill att detta ska vara över, och ha våran plutt hos oss!

Allt gick bra på mvc när jag var där. Hade inte ökat i vikt utan hade gått ner 1 kg istället, konstigt? Hon undra lite varför om jag kände mig mindre svullen denna gången och så. Dock trodde jag att jag hade ökat en 3 kg till denna gången men de hade jag inte vilket är slönt. Man ska ha bort dessa kilo sen också. Alla har ju inte turen att tappa allt på en gång som en del har, AVUNDSJUK! Jag pendlar ju alltid fram och tillbaka i vikt, dock de senaste året ( av någon konstig anledning?!) inte tappat, utan snarare ökat! Kallas väl kärlekskilona anatar jag om inte annat så skyller jag på de iaf.. Iaf, allt var bra annars med både mig och bebis..

Fredagskvällen spendera vi med Kela, Björn och Mio. Alltid lika trevligt! Busa lite med Mio innan han skulle sova, han är sååå jäkla go den ungen, så man blir alltid på gott humör när man träffar honom! Blev sedan bjudna på tacos och de käka vi framför idol. Härligt fredagsmys med underbart sällskap! Hejar för övrigt på Geir och Olle, är ju såå bra! Ålder har verkligen ingen betydelsle de har ju han bevisat.. Och olle, ja han är både söt och sjunger bra. Tjejerna har jag de lite svårare med, men Minnah är bra.

Lördagen åkte vi till vättlösa, Gustav städa bilen vilket var välbehövligt.. Jag satt och kolla på för första gången, orka verkligen inte hjälpa till. Så snäll kände jag mig igår! Skönt vänder var de verkligen iaf, så satt och njöt i bilen och spela ett spel..Kvällen spendera vi hemma, åt god mat och tog de allmänt lugnt. Och för första gången på länge så var de Gustav som somna först INTE jag! =P Denhar inte hänt på väldigt länge!

Sen idag har vu inte gjort något alls, bara legat i sängen och soffan. Har inte haft ork eller lust till att göra något heller. Åt nu på kvällen och spela lite bingo. Dock ingen vinst, jäkla tråkigt och svårt! Man sitter och väntar och väntar men ingen storvinst kommer. Men någon gång kanske man vinner?

Nu får jag sluta skriva, Gustav ska aförsöka vila och jag ska kolla på film.. Sedan sova, blev inte många timmar i natt då min bror ringer och väcker mig halv 4!

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0