Sömnlös natt!

Ja, de är väl egentligen bara förnamnet på hur dålig man sovit i natt! Har de inte vart att jag haft svin ont, så har de vart kramp eller så skulle Sally promt ligga på mig eller på min kudde och jag får panik om någon ligger på min kudde eller på mig! =P Kommer Gustav för nära på nätterna putts han bort med en gång, de går inte! Måste ha mitt egna lilla space när jag sover!

Annars är läget som vanligt, inget nytt direkt! Blir en vanlig dag de här, laga mat, städa och sedan tvätta. Se är de tråkigaste som finns tror jag men jäkligt skönt när de är gjort! Ska ta lite andra saker också tänkte jag, lite mattor och sånt där då vi inte har så mycket tvätt själva. Vill just nu ha en fungerande tvättmaskin, Gustav tror ju dock inte den går att laga och då får de bli att köpa ern ny, har man råd med de? Plus att diskmaskinen också har gått sönder. Den har han ju inte kollat på så man kan ju alltid hoppas att de går att få ordning på den.
Annars får de bli att prioritera, tvättmaskin eller diskmaskin?

Har även fått beslutångest över Misse också, IGEN! Lagt ut annons och allt ihopp om att de skulle vara någon som nappa igår då jag var bestämd på att vi var tvunga att göra så. Idag vill jag inte alls! Måste ju prata med Gustav om de är klart, men just nu har jag verkligen ingen lust till att göra mig av med honom då han verkligen är världens goaste katt!! Fasen vad svårt de är, lättare sagt än gjort vill jag lova. Många brukar ju alltid säga men vadå de är bara en katt och tänk om de var en hund. Ja, men katter är precis lika mycket värda i mina ögon som en hund, de är djur de också och är precis lika speciella som hundar, iaf de katter jag har haft och har!

När man skaffar djur tänker man aldrig på hur de kan bli, tänk om de inte funkar eller tänk om just de där tänk om! De strunar man i då och tänker ne men de händer inte mig! Läget är som de är just nu, hoppas att de ska bli bättre iaf..


Nu ska jag sätta igång och städa lite, och göra mig i ordning. Senaee kommer Kela, Björn och Mio och hälsar på!! =)

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0