Snö, nu??

Vad  är de som händer egentligen?? Snöar så här tidigt!

Kommer hem från mvc, jag och gustav käkar frukost och helt plöstlgit säger han att de snöar! Till svar från han du är ju dum, de snöar inte. De är löv som faller ser du väl!! Nej, titta noga. Efter en stunds tittande så ser jag små små flingor typ inget =P haha. Tänkte inte mer på de, gick in till datan och satt där ett par minuter, sedan går jag ut för att slänga mig i soffan och utbrister till gustav: DE SNÖAR!! =P haha.. De bara vräkte ner med snö, helt sjukt!

Brorsan ringer och frågar i samma veva om de snöar här och de gjorde de ju men de gjorde de inte i götene någon flinga. Några mintuer senare ringer han och utbrister: DE SNÖAR!! =P haha. Då vräcker de ner i götene och då har de typ slutat här =P Vadå lokalt och att de rör sig snabbt eller?!

Tacka gudarna för att de inte kom mer, inte snö nu! De kan allt vänta någon månad till iaf.. Lagom till 1:a advent då kan de komma snö tycker jag! Inte innan, man blir trött på de så fort..

Såg att de bara är en som gjort en gissning här på bloggen än, hoppas självklart på mer! =D Inget illla menat men 3 novemeber hoppas vi inte på martina! =P hehe. De är för långt dit! hehe

Ne, ska fixa till mig lite, mamma kommer om en stund. Ska åka till bror och hjälpa honom med cv.

/ Caroline

Kommentarer
Postat av: Anonym

så långt är det inte :P ne men håller med dig är trött på att vänta nu, vill ju bara ha den hos sig nu..

2010-10-21 @ 19:49:22
Postat av: martina

inlägget ovan va från mig ;)

2010-10-21 @ 19:50:12
Postat av: Carro

Ne, men de blir långt när man längtar sin in i den!! De enda man tänker på just nu, hela tiden! Är de på g nu, kommer den idag? När kommer den? :P haha. Man blir ju fasen knäpp ibland på detta väntandet! =P sen när alla runt om tjatar också gör de inte saken bättre =P

2010-10-21 @ 22:53:24
URL: http://caroliiinegustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0