snälla...

Ja, just nu sitter jag och ber för fullt till gud ihopp om att få en natt med ordenklig sömn utan SMÄRTA! =P
Får väl se hur detta slutar i natt..

Denna natten var ingen rolig alls, inte natten innan de heller. Fy satan, de gör ont att sova. Går ju inte ligga för länge på ett sätt för då får man kramp, sedan gör de skit ont att vända sig. Allt är bara jobbigt och gör ont! Känns som de är bara jag som upplever detta som gravid. Tror jag ju dock inte att de är men ändå! =P

Hade besök av Kela, Björn och Mio här igår. Han för go den ungen! <3 Varje gång man ser honom så har han lärt sig något nytt, så jäkla duktig! :) Vi fika lite och hade allmänt trevligt som vanligt! =D

Tvätta gjorde jag igår också, var dock inte så mycket men de blir jobbigt att springa. Skönt att de är gjort för denna veckan iaf. Tänk sen när man kanske får tvätta både två och tre ggr på en vecka!! Jösses! =P

På kvällen tog vi oss en kvällspromenad, skönt som satan var de! Men hade grymt ont när man kom hem. Tog kanske lite väl lång runda men va fasen skönt var de. Blir så ikväll också hoppas jag. Barnmorskan har sagt att jag ska gå ut och gå varje dag, en stund inte för länge men en stund. Så ska försöka lyda detta råd. Mycket var på grund av att jag vart så jäkla trött de sista, två veckor sen så låg jag bara i sängen, orka inget alls typ. Så de var för att hålla igång kroppen mer så man inte blir så trött, inte på samma sätt.

Man har ju mycket tankar på vad man ska göra och så men de blir ju inte då kroppen säger nej. Å andra sidan får jag väl säga att jag gör mycket ändå, städar, tvättar tapetserat och så. Så håller igång rätt bra ändå men sen är de ju de där dagarna då de inte går alls.

Jaja, snart är de förhoppningsvis över så man har plutten hos sig! <3 Tänker på de varje dag, och längtar så man går åt här hemma! Gustav är lika längtansfull som jag, om inte mer ibland! =P Så himla gulligt! <3

Ne, får väl ta tag i lite saker här hemma om jag orkar. Väldigt trött idag, känner för att lägga mig en stund igen! Återstår att se!

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0