Mvc!

Allt gick bra på Mvc i fredags, hade ju självklart ökat i vikt! =P Den där jäkla vågen alltså, jag gillar den inte!!
Men någon gång ska väl de där kilona försvinna, eller!?

Fått tider ett tag framöver nu också, ända till novemeber. Hoppas verkligen inte jag ska behöva gå dit då, utan att de blir till bvc istället. MEN de är klart, man lär ju gå över! Bebis mådde iaf bra, låg som den skulle, huvudet var fixerat och allt sånt där. Hon trodde på en stor bebis hon =P haha. Men å andra sidan är hon ju bra rörig också, så nästan gång kanske de är en liten bebis =P Man får nya besked varje vecka. Men tror de blir en "liten" klumpis på en 4 kg iaf =P Sak samma, mår bebis bra mår vi bra!!

Sedan for vi vidare till Skövde och kika lite. Blev Mediamarkt och biltema. Fattigare blev vi! =P haha. Men så är de ibland inte varje dag man shoppar så!

Sedan hade vi allmänt mys här på fredagskvällen, så skönt att bara va hemma och njuta av höstkvällarna! Som jag sagt förut nu uppskattar man de på ett helt annat sätt än förut!

/ Caroline

Kommentarer
Postat av: Cassandra

När jag väntade Cajsa så frågade jag Maja-Stina hur stor hon trodde bebisen va, hon klämde lite och gissade på en 4 kilosklump och japp, ut kom en tjeja på 4185 gram o 52 lång =)

2010-10-03 @ 19:35:34
URL: http://www.cassis24.blogspot.com
Postat av: Cassandra

När jag väntade Cajsa så frågade jag Maja-Stina hur stor hon trodde bebisen va, hon klämde lite och gissade på en 4 kilosklump och japp, ut kom en tjeja på 4185 gram o 52 lång =)

2010-10-03 @ 19:36:28
URL: http://www.cassis24.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0