Mvc!

Vart på mvc idag, allt var som vanligt. bra! Måste då säga är sjukt förvånad. Hade inte gått upp något i vikt, vilket jag VERKLIGEN trodde!! Känner mig som en svullen falukorv! Men visst jag tackar och bugar för detta! Skönt att man inte drar iväg för mycket i vikt.. De ska ju bort som sagt, men peppar pepparf!

Frågade även som den känslan av mensvärk jag har, fast de är värre plus att de känns som man måste springa och bajsa fast de behöver jag inte! Och de kunde vara ett tecken eller förvärkar sa hon. Dock vet jag inte, vågar aboslut inte tro något! Blir mer och mer säker för varje dag att de blir en novemeber bebis, gode gud!

När vi ändå var i Götene så ville Gustav köpa lite marknadsgodis då han måste ha de varje gång de är marknad! =P In en snabbis på ica också. Har inte blivit så mycket mer denna dag. Jo, jag har var ute och gått. Gick upp till fotbollen och skulle kika läget.. Sedan hem igen!

Har dock gjort lite här på kvällen också, bakat kladdkaka som Gustav ska ha med sig till jobbet, lite gott kan dom väl allt få när de jobbar och sliter! =D Sen kokat gröt och gjort lite ris a la malta. Liiite tidigt men de men fasen blev så sugen igår! =P haha.

Helgen blir lugn. Imorgon blir vi nog bara hemma tror jag, kollar idol och så! Heja Geir och Olle! På lördagen är vi bortbjudna till Nattis och Martin på mat. Blir att äta och kolla film, ha de allmänt trevligt. Söndagen blir de fotboll för min del, ska käka med laget innan och sedan kolla på deras sista match och hoppas att de vinner!! HEJA KÄLLBY!
Missar dock brorsans match men dom är ju redan klara tydligen. Så då är de ju okej om jag missar den..

Nepp, sluta skriva och prata lite med Gustav innan han drar till jobbet.

/ Csroline

Kommentarer
Postat av: Sara

Spännande, blir nog bebis snart! Tror att ni har er lill* innan ny vecka börjar =)

2010-10-15 @ 09:10:29
URL: http://mysmonstret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0