Katterna!

Usch, jag blir så arg och ledsen på samma gång så de finns inte! Älskar mina goa katter här hemma, är helt underbara men sedan har de ju de där sidorna. De lyssnar inte alltid, de gör saker de absolut inte ska göra ja ni vet, DJUR! De kan verkligen driva en till vansinne.

Vi har ju nu gjort om här hemma, mycket också för att katterna klöst på ena väggen runt hörnet såg inte klokt ut!! Och vi hade då hoppats på att de skulle ge sig men icke då. De har gett sig på de igen! Och förstört de nya. Håller på att bli galen. Dock syns de inte så väl men vi ser ju de mer än andra. Sen tror jag också de busar på den, den ena sitter och gömmer sig bakom och sedan hoppar upp på väggen, lite svårt att förklara men iaf då använder de ju klorna och de blir ju märken med en gång!! Så vet ju inte om dom klöser eller busar.

Vi har diskuterat länge om vi ska göra oss av med någon av katterna då de blir för mycket redan nu, och sedan när bebis kommer så kommer de inte funka om de håller på som nu. De gör alltid något varje dag, allmänt risar och jävlas rent ut sagt. De svåra är ju då att ta beslutet hur fasen man ska göra. Man är ju så fäst vid dom, och vill ju verkligen ha dom kvar. Men vad gör man då? Bebis och vi går ju först, hur jävla fel de än känns.

Så idag tog vi beslutet att göra oss av med misse är en av kattungarna, världens goaste katt vill jag lova! De gör så ont och de är jobbigt men tyvärr har vi inget val. Och han är fortfarande kattunge vilket gör att de blir lättare för honom att anpassa sig hos någon annan än turbo och sally. Turbo är väldigt speciell också, de är bara vissa som kan gosa med honom- Oftast kommer han bara till mig och inte Gustav så han kan vi inte omplacera är jag rädd för och de är de sista jag vill göra. Dock är de ju inte så mycket han heller alla ggr, han har blivit ganska lat och ligger mest och sover =P Men sen när vi sover vet man ju inte riktigt heller så de är så svårt!

Inget roligt alls de här, men livet är ju inte lätt alla ggr heller tyvärr! Beslutet tog jag själv och la ut lille Misse på blocket ihopp om att de är en go familj som vill ha en go katt.

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0