Kalas

Dagen börja med att  gå upp och fixa till sig för att sedan knalla bort till kela och dit skulle sarah komma! =D

Vi fika, satt och tjöta massa skit och lekte med Mio! =D Hade en mycket trevlig eftermiddag! Dagarna går fortare när man hela tiden har något att göra så man slipper tänka, när kommer bebisen? Kommer den idag? Eller får vi vänta? Denna väntan driver en till vamsinne! =P Man är så jäkla nyfiken på krabaten inne i magen så de finns inte =D

Åkte iaf vidare till mormor sen på kalas, hon fyllde ju år i söndags 79 år! =D Hon hänger i lilla momor trots alla motgångar hon hela tiden har! Träffa släkten som man inte gör så ofta på mammas sida också. Dock var inte alla med, carola med fler sakandes. Men trevligt hade vi.. Riktigt god smörgåstårta åt vi också! De sitter aldrig fel i magen!

Kom hem runt 9 tiden, skulle på deperata men försvann helt från de. Men de är ju bara se reprisen, så missar man inget. Trött som skam här nu på kvällen, vill dock inte lägga mig för tidigt då vaknar jag ju för jäkla tidigt! Vaknar ju när gustav kommer hem från jobbet, har jätteproblem med att somna om igen då! Och vad ska man göra uppe så jäkla tidigt på morgonen? Har ju inget att göra då, skillnad om bebis hade vart här! =)

Imorgon blir de väl en lugn dag- Inget planerat så blir nog en hemmadag, ska kanske städa lite, och fräsha till de här hemma. Hatar när de är stökigt, dock enligt andra är de aldrig stökigt här men jag är väl pedant antar jag =P Lik min far på den fronten! Torsdag är de mvc som är inplanerat och när man är ute och far brukar de alltid bli något mer när man ändå håller på. Fredag är lugn på dagen vad jag vet, sedan på kvällen ska jag nog till Kela och käka och ha lite tjejkväll med henne och sarah. De blir mys! Lördagem spenderar vi med laget och årsfest! Kommer bli grymt skoj, aldrig haft tråkigt på den festen! =D haha. Dock kommer jag nog få uppleva en del då man är nykter, kameran ska med!!! =D

Skönt som sagt att ha lite planerade saker så man inte bara sitter här hemma. På söndagen kan de bli fotboll då bror spelar, dock ingen viktigt match då dom redan är vidare men alltid kul att kolla. Beror väl på om mamma kollar eller inte. Sen är de ju beräknat den dagen. Men de blir ingen bebis då! Böjrar på novemeber kommer den komma, typ den 5 eller liknande!

Ne, nu får jag röra på mig här måste ta mig något att äta, börjar bli hunrgig. Sen funderar jag på att ringa securitas då grannen är igång igen. Kl är nu 24 och han håller på och festar på en jävla vardag. Dunkar jävel och gapar. Snacka om att ha fel i huvudet!

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0