Jösses!

Ja, de är nog de minsta man kan säga för denna dagen iaf! Jäklar vad jag har fått mycket gjort men usch de känns nu i kroppen vill jag lova. Än är jag inte klar heller! =P

Dagen börja med att åka till Skövde för att köpa skor, tog mig 2 min så var jag klar med mina skor, hitta ett par med en gång, hur sköna och varma som helst! Gustav var ju värre, de är han alltid när han kollar! =P haha. Men han hitta två par skor tillslut. Vi brukar köra den när vi åker till skopunkten då de är de kanon erbjudandet ta 3 betala för 2. Så nu var de hans tur att ta två par skor, nästa gång är de min tur! =D hehe.

Tog lite andra affärer också, var inne på lindex och kolla. Jösses vad fina kläder som har, köpte dock inget. Har mycket redan, kolla igenom igår. Var lite mer än jag trodde plus att jag fått en del av Gustavs mamma också! Så nu är de bara stora storlekar som behövs, lite i 68 sen uppåt! Och de köps ju inget förens bebis tittat ut. Sen får man nog en del när folk kommer och hälsar på sen också.
Iaf, vi tog öb, rusta och biltema när vi ändå var i skövde. Hitta en del där också. Köpte en kabel bla. så vi kunde flytta ut datan till storarummet, trodde ju de var en sån bra ide att ha den i sovrummet. SÅ FEL jag hade!! Värsta jag vart med om, så äntligen står den på en bra plats.

Väl ifrån skövde bestämde jag mig för att de är lika bra att storhandla idag också när jag ändå håller på. Gustav hann inte för han börja jobba halv 3 så jag och mamma handla istället. När vi väl handlar, är de en jävla kärring som kommer och börja gapa om folk inte kan flytta på sig och ställer sina vagnar överallt vilket då var menat mot oss! Vi såg inte ens att hon kom plus att då kan man säga ursäkta skulle ni vilja akta på er lite? Självklart så gör man ju de då! Men jag blev förbannad och ropa något tillbaka! =P haha. Jävla folk de finns, retar mig något fruktansvärt!

Jaja, väl hemma sen får jag se hur de ser ut här hemma, inte klokt!!! Katterna har haft de skoj vill jag lova! Packa upp allt vi handlat idag och så. Gjorde rent hos katterna också och sedan satte jag igång och STORSTÄDA här hemma. Luktar mycket gott nu vill jag lova och känns bra efter. Nu behöver man kanske bara torka av lite, dammsuga! Skönt att slippa tänka på de just nu också. Väl klar med de var de bara dags att börja tvätta också! Ett jäkla farande upp och ner. Snart är de klart, väntar på torktummlaren som är klar om en timme typ, sen är jag klar för denna dag!

Kan ju då intyga detta då att röra på sig mycket, springa i trappor och allt var de är som alla säger att man ska göra för att få igång de. De funkar inte!! Inte så som jag fart idag, de är ett under att de inte satt igång skulle jag vilja påstå! Så de där är bara en myt, sry alla gravida som tror/trott på detta! =P hehe.

Detta är min dag i de stora hela, än är den ju inte slut men just nu väntar min soffa på mig! Risken är nog stor att man somnar, men vad gör de? =D

/ Caroline

Kommentarer
Postat av: Emelie & Melker

Testa Hallonblads-te, helvete vilka värkar det ger! Plus "bröstvårtstricket" (googla det), det sätter igång värkar som sen kan sätta igång förlossningen :) För gå över är en plåga :( Hoppas du slipper 12dagar som jag hade :(

2010-10-25 @ 21:43:59
Postat av: Carro

Okej, kanske ska ta och prova detta då! =P OCh de andra får jag googla fram! Dock tror jag inte på så mycket av de alla säger att man ska prova, men ska ge de ett försök! :) hehe. Ne, jag hoppas att slippa detta dock är risken ganska så stor så vi får hoppas på de bästa! :) Hoppas allt är bra med er i höstkylan! =)

2010-10-25 @ 22:26:47
URL: http://caroliiinegustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0