Jag ger upp!

Idag är mitt tålamod lika med noll skulle jag vilja påstå!


Nu är jag så trött på att vara gravid och gå och vänta på en bebis som aldrig kommer och ska väl fortsätta envisas över en vecka till! HJÄLP!
De är så tröttsamt nu, man längtar så man bli knäpp. Man inbillar sig nog rätt mycket också, känner jag minsta lilla så är hoppet öppe på hög nivå och man tror och hoppas som bara den att nu händer de, idag är dagen då våran bebis vill kika ut men jäklar vad fel man har!

Jag beundrar alla gravida får jag säga. De är så tungt nu och man bara längtar tills den där magen är borta för den är i vägen vad man än gör eller ska. Sätta sig på toa just nu är en jävla utmaning, och då menar jag smärtvis alltså!
Att gå över tiden är de värsta som finns för en gravid tror jag. Längtan är ju något äckligt sjuk så de finns inte. Man är så nyfiken på att veta vad de är för person där inne, kön utseende ja allt! Du är så nära bebisen egentligen men ändå så långt borta! Just nu känns de som den är i kina och ska krypa hem ungefär. Sjukt jämnförelse, ja!

Ska ju inte sticka under stolen med att man försöker göra allt ihopp om att de ska hoppa igång. Fasen i två dagar har man flängt på staden och gått. Och plus att jag var ute och gick och lekte på lekplatsen med kela och mio. Inga värkar ändå. Som jag skrivit förut så tror jag ju inte på de egentligen fast man vill gärna göra de för att de ska sättas igång. Svårt att förklara men ni förstår säkert!

Så frågan är ju egentligen om man ska göra tvärtemot? Inte göra ett piss, bara sitta och päsa i soffan i väntan på att den ska komma. Dock blir man ju knäpp men å andra sidan så hjälper de ju inte att göra massa saker!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0