Göra om dag!

Ja, nu är de äntligen gjort.. Har fått och funderat ett tag på om man ska göra om sovrummet eller inte. De är ju inte så stort och de blev trängre som vi hade de förut. Så idag bestämde jag mig för att möblera om! Fick ju vänta tills Gustav hade vaknat.

Vi drog igång här hemma efter vi vart på statol och daffe butiken. Tog ut allt och verkligen gjorde rent. När de inte är så stort sovrum har de en förmåga att bli sjukt dammigt ibland, men de blir väl så. Bakom sängen ska man ju inte prata om. Tror inte jag är den enda som inte dammsuger varje gång bakom sängen. Men nu är de så rent och fräsht här inne, härligt! Vi möblera om till de som vi hade från början, ska ta kort och lägga ut. Då vi ska ha vaggan vid oss och inte nere vid fötterna vid tv:n så var vi tvunga att göra om, annars hade jag haft ett helvete att komma i och ur sängen plus att vaggan hade stått precis emot elementet vilket kanske inte är de smartaste.

Nöjd blev jag iaf, och skönt att de är gjort. Städat har jag gjort också, slipper jag tänka på de tills imorn. Får ju städa av varje dag typ då de finns kattår och kattsand överallt. Men samtidigt håller men de riktigt rent och fräsht hela tiden också. Så de finns för och nackdelar med allt man gör och inte gör.

Nu ska jag ta de lugnt resten av kvällen och njuta framför tv:n. Paradise hotel nu, sen arga snickaren, grey´s och sist kungarna av tylösand. Fullspäckat på tv schemat idag! =D

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0