Fredag..

Fredagen gick väldigt fort måste jag säga, hade bara mvc inplanerat på hela dagen men vi hade att göra ändå vilket var skönt för jag har vart så trött på att sitta hemma i veckan så de finns inte! Så de var skönt att komma iväg.

Mamma skicka sms och fråga om jag kunde gå med johan till tandläkaren för han har pajat en tand och han har tandläkarskräck så de finns inte! Så vi hämta upp honom innan mvc och sedan gick till tandläkaren och kolla om dom kunde boka in en tid snabbt vilket dom kunde. Han ville att jag skulle hänga med dit sen också och de gjorde jag ju såklart! Tog en sväng till Skara och köpte en ny kattlåda till han, hans katter grisar ju så in i helvete i de små lådorna så köpt en stor och hoppas de blir bättre! Tog donken också när vi ändå var där.

På vägen hem från skara till götene så ska vi svänga av innan motorvägen, så står den jävla bilist där och vänta på bättre tider trodde vi. Jävla pucko! Visa sig sedan att de var en övningskörare som inte kom iväg såg vi! =P haha. Vi skratta i bilen så vi höll på att dö. Okej, man får kärringstopp och så va, men detta var fan i mig extremt. Hela jävla bilen hoppa fram och tillbaka, hon måste gett full gas och släppt kopplingen med en gång, låter inget kul när man förklarar här men kan lova att de VAR KUL! =P haha. Jag och johan höll på att skratta ihjäl oss i bilen och grejen var att de hände inte 1 gång utan 3 ggr plus att när hon väl kommer iväg så hoppar hela bilen fram =P

Jaja, väl hos tandläakren så såg de inte så bra ut, skulle kosta 10 tusen tals kronor om han inte hade haft gratis tandvård! Så tur är väl att han har hela nästa år också, för de var ju inte 1 hål, utan 10 hål kanske =P Stackarn! Så han ska dit i november och undersöka ordenkligt och få ordning på tänderna! Följde med johan hem sen efter och gjorde rent till katterna men de sluta ju inte där. Var ju så jävla stökigt så de fanns inte i hela lägenheten och jag som då är pedanten själv kan ju inte låta bli så jag storstäda åt honom!! De sken fan i mig när jag åkte därifrån! Så nu hoppas jag att dom som är i lägenheten kan hjälpas åt och hålla de rent, lata ungar!!

Väl hemma börja jag baka kärleksmums så man har fika klart när folk komme och hälsar på bebis sen. Pratar med kusin under tiden och de frågar om vi vill komma till götene och de gjorde vi sen. Fullt upp hela dagen vilket var skönt för man slapp tankarna FÖDA!!

En trevlig dag var de helt enkelt!

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0