Desperata Husfruar!

Igår var de äntligen premiär för deseperata husfruar, är ju sååå bra!!! =D Satt bänkad och helt inne i programmet! Brukar jag ju dock göra om de är något jag vill se på, tvnörd här är jag! =P
Cougar town  börja ju igår också, rätt bra de med!

Höll mig uppe lite längre igår bara för att bli riktigt trött, funka ganska bra. Har sovit helt okej jämnfört med de andra nätterna denna veckan, så kan ju alltid hoppas att de håller i sig! (peppar peppar)
Annars igår var vi inne och handla en kabel till de nya ljudet vi införskaffat oss, så man kan ha ljud även när man kollar på vanlig tv och inte bara film. Gustav är såå nöjd! =D haha.

Gjorde mat när vi kom hem, lasangette de var verkligen längesen vi åt de och mycket gott var de! Klippte gustav senare sen, blev lite kort på sidorna men va fasen hans hår växer ju som bara den så de gör nog inget =P Tog våran kvällpromenad också! Känner oss myccket rediga när vi gjort detta, är jobbigt de sista när man går men är väldigt skönt när de är gjort!

Blir en promenad ikväll också, innan grey´s som börjar idag!!! =D Som jag längtat! Sluta ju så sjukt spännande sist så de blir nog ett mycket bra program idag. Nu får jag försöka pallra mig upp sängen här. Äta lite frukost och komma på vad man ska laga för mat idag! =P

Kommer sedan en kille och ska kolla på mitt gamla ljud, känns inte värt att ha dubbelt upp, då de inte kommer användas, gustav tyckte vi kunde spara tills vi flyttar vilket vi inte vet när de blir och de blir ju inte på 1 år MINST så de känns lite onödigt att ha de stående för man kan inte ställa upp de på vinden då de blir snott garanerat har ju vart några stölder här på vindarna så den risken vill man ju inte ta!

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0